Page 3 of 7

Posted: Thu, 28. Nov 13, 09:26
by Sauron11
Oj tam oj tam, zjedz Polaka i wyloozuj, może moderator nie zauważy :D .

Posted: Thu, 12. Dec 13, 17:32
by Sorkvild
http://www.youtube.com/watch?v=a-ykj3-q40A

wersja alfa juz wktortce, wielu z wspierajacych gre na kicku otrzyma dostep.

Posted: Thu, 12. Dec 13, 18:34
by piotr11
niestety dopiero do bety w drugiej turze będę miał dostęp

Posted: Sat, 14. Dec 13, 21:50
by Sorkvild
http://www.youtube.com/watch?v=1KAJuR5giGo#t=26

Wedle opisu, gameplay bez asystenta lotu, gracz zmaga sie sam z newtonowskim modelem fizyki w grze.

Przyznam, ze jestem pod duzym wrazeniem. Niesamowite wrazenie zmagania sie z fizyka. To wszystko na dobrym joyu musi serwowac spore wrazenia, do tego te odglosy silnika i przyspieszenia :O

Posted: Sun, 15. Dec 13, 01:32
by Sauron11
Coś dziwny ten model lotu, a przynajmniej nie w takiej skali jak w Elite2 Frontier. Bardziej Egosoftowy albo starwarsowy, tylko z dźwiękami silników. Frontierowy model lotu w pasie asteroidów nie ma racji bytu.

Posted: Sun, 15. Dec 13, 12:30
by Stalovy
Sauron11 wrote:Coś dziwny ten model lotu, a przynajmniej nie w takiej skali jak w Elite2 Frontier. Bardziej Egosoftowy albo starwarsowy, tylko z dźwiękami silników. Frontierowy model lotu w pasie asteroidów nie ma racji bytu.
Sau, mi się wydaje, że to jak najbardziej odpowiada modelowi z Frontiera - porównaj, proszę: http://www.youtube.com/watch?v=rGNlrurPOgg
A dźwięk silników faktycznie, jakiś taki starwarsowy :)

Posted: Sun, 15. Dec 13, 15:26
by Sorkvild
Starwarsowy czy nie, lepszy od jednostajego buczenia rodem z X'a :P

Posted: Mon, 16. Dec 13, 08:35
by Sauron11
Pewnie, że na dzień dzisiejszy taki napęd prezentuje się lepiej, o ile będzie można go potem wyłączyć w grze (takie stałe buzz buzz może wykończyć ;) ).

Ale... ten model z Elite2, statek gracza leci sobie w linii prostej z niebotyczną prędkością 10317 km/sek, a wokół niego jacyś piraci wykonują figury jakby ich te same co nas newtonowskie zasady nie dotyczyły, do tego jeszcze strzelają i to nawet celnie. Podobał mi się ogólnie "realistyczny" model lotu Elite2, nie przeczę, ale tego rodzaju potyczki statków przy takich prędkościach realistycznie nie wyglądają.

Posted: Mon, 16. Dec 13, 19:02
by ergo
A co jest dziwnego w duzej predkosci i wykonywaniu zlozonych manewrów ? To ze ciezko sobie to wyobrazic ?

W tym momencie kiedy tak sobie siedzimy i piszemy na forum, gnamy na na kawałku skały( ziemia) przez przestrzen kosmiczna z predkoscia 30K km/sek (ruch orbitalny). W tym samym czasie, w innym kierunku i w innej plaszczyznie przemieszczamy sie z predkoscia 1600Km/h (ruch obrotowy ziemi wokol wlasnej osi). Nie wspomne o ruchu wokol centrum galaktyki - prawdodpodobnie poruszamy sie z predkoscia milionow km/sek w odniesieniu do czegos co enigmatycznie mozna zdefiniowac jako stala 3-wymiarowa przestrzen. Dowolny samolot ktory jest teraz w powietrzu i leci z predkoscia 1000 km/h wykonuje skomplikowane manewry , w nalozeniu na te 2 ruchy.

Tym bardziej nie ma nic dziwnego ani zaskakujacego w zlozonym torze ruchu, jesli rozpatrujemy ruch w osrodku w zasadzie pozbawionym tarcia czy istotnego oddzialywania grawitacyjnego. Jedyna rzecz ktora moze nas dziwic, to gwaltowna zmiana wektora ruchu, ktora sugerowala by ze istota kierujaca pojazdem moglaby go nie przezyc. Ale statki w elite skacza w nadprzestrzen, wiec mozna spokojnie zalozyc ze ten problem jest jakos rozwiazany w konwencjach swiata tej gry :)

Posted: Tue, 15. Apr 14, 17:46
by Sorkvild
Klip z walki za kokpitem pochodzacy z aktualnej wersji. fajne

https://www.youtube.com/watch?v=3NoHAzwXDL0

Posted: Tue, 15. Apr 14, 23:44
by SourVenom
Kawał dobrej roboty. Wydaje się że Egosoft straci spory kawałek rynku space-simów na rzecz Elite, które nawet nie ukończone robi o wiele lepsze wrażenie niż X-Rebirth. Chociaż z drugiej jednak strony nie ma co świętować przed wydaniem - jeszcze wiele może się zmienic ... oby na lepsze :)

Posted: Sat, 3. May 14, 20:25
by Sorkvild

Posted: Wed, 25. Jun 14, 08:24
by Sorkvild
https://www.youtube.com/watch?v=ex2nGIvbiVI

Prezentacja dokowania do stacji. Przychodza na mysl sceny z X2, tylko o lata ladniej :)

Posted: Wed, 25. Jun 14, 20:15
by Sauron11
Bardziej od symulacji czy wyglądu stacji (to już się opatrzyło) podobają mi się te mini scenki typu autka przemieszczające się po obwodzie stacji, albo wyraźnie widoczne z przestrzeni kosmicznej zaszklone tereny mieszkalno-zielone, choć to pomysł rodem z jakiegoś filmu :).

Sama gra w kosmosie przypomina iksy, niestety. Stacja kosmiczna niby Frontier, niby iksy, nic nowego z zewnątrz, tym lepiej że uderzyli w detale wnętrza i pokazali, że wewnątrz jest jakieś życie... Cały to dokowanie jest całkiem fajne, ale znów pytanie, czy za każdym razem trzeba je będzie przechodzić?

Posted: Wed, 25. Jun 14, 23:27
by Sorkvild
Sauron11 wrote:[...] mini scenki typu autka przemieszczające się po obwodzie stacji, albo wyraźnie widoczne z przestrzeni kosmicznej zaszklone tereny mieszkalno-zielone, choć to pomysł rodem z jakiegoś filmu :).

[...]uderzyli w detale wnętrza i pokazali, że wewnątrz jest jakieś życie...
Jesli chodzi o takie detale, to tutaj naleza sie brawa Rebirthowi. Jest to naprawde fajnie zrobione.

Posted: Thu, 26. Jun 14, 09:11
by Sauron11
Przypomniałem sobie, te przeszklenia na stacji to motyw z filmu Elizjum, skądinąd zajefajnego :).
Do Rebirtha bym nie porównywał, bo zaraz trzeba by porównać też wnętrza stacji ;).

Posted: Thu, 26. Jun 14, 17:33
by bufi
To w Elite też mozna łazić po stacjach?

P.

Posted: Sat, 28. Jun 14, 19:59
by Sauron11
Mam nadzieję, że nie :). Miałem na myśli wygląd wnętrza, nie interaktywność z otoczeniem...

Posted: Fri, 18. Jul 14, 18:35
by Sorkvild
A tak handluje sie w Elite

https://www.youtube.com/watch?v=3TeKfxX8a_o

Proste i niczym w dawnych iksach. Juz to lubie.

Posted: Sun, 20. Jul 14, 12:37
by Sauron11
Gra wygląda pięknie tylko jeśli ten model handlu nie przewiduje sprawdzania cen towarów w odległych systemach, zanim się do nich wleci, to taki handel ma nikły sens, szczególnie przy statkach takich jak ten Sidewinder, zabierających 4 jednostki towaru, jak mniemam jednostki początkowe :). Można kręcić się po całej galaktyce w poszukiwaniu stacji, która kupi go za więcej niż myśmy kupili. Tutaj frajer przekonał się dopiero na miejscu i po dokowaniu w stacji i sprzedaży plastiku, że stracił :P . Nie zauważyłem, żeby wyjaśnił jakiś motyw typowo iksowy, który pomagałby w handlu, np. że najpierw trzeba odwiedzić systemy i pozostawić w nich swój ślad (satelita), żeby wiedzieć po ich opuszczeniu, jakie są tam ceny, dla następnego lotu handlowego.